największy portal informacyjny w Polsce

PARTNEREM MEDIALNYM EKOBAROMETRU JEST:

WebWave
wspiera małe firmy w zwiększaniu widoczności w internecie - umożliwiając samodzielne stworzenie własnej, responsywnej strony internetowej, zgodnej z wymogami SEO.

PARTNEREAM TECHNOLOGICZNYM EKOBAROMETRU JEST:

 

Zostań

Partnerem

6. edycji

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z PUBLIKACJĄ >>

Social Media

Metodologia VII EKObarometru

Badanie zostanie  zrealizowane w maju 2025 przez SW RESEARCH Agencję Badań Rynku i Opinii metodą wywiadów online (CAWI) na panelu internetowym SW Panel.

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

SW RESEARCH

Jesteśmy niezależną, certyfikowaną, polską agencją badawczą skoncentrowaną na realizacji badań sondażowych online i wdrażaniu systemów badawczych. Codziennie realizujemy dziesiątki tysięcy wywiadów i ankiet dla kilkuset firm i instytucji. 

Partnerzy VII edycji badania EKObarometr

 

Projekt EKObarometr w siódmej edycji zawdzięcza w dużej mierze swój kształt dzięki naszym partnerom strategicznym, medialnym i technologicznym. W badaniu wzięliśmy pod uwagę zadane przez nich pytania, a ich komentarze znajdziecie w podsumowaniu raportu.


Poniżej przedstawiamy Państwu partnerów siódmej edycji EKObarometru!

 

STRATEGICZNI

  • Algolytics - dostarcza kompleksową Platformę Data Science, skoncentrowaną na automatyzacji procesów biznesowych i wspomaganiu podejmowania decyzji opartych na danych. Wykorzystując zaawansowane technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, platforma Algolytics wzmacnia kluczowe obszary biznesu, takie jak ocena ryzyka kredytowego, zapobieganie nadużyciom, kontrola jakości danych, prognozowanie sprzedaży, dostarczanie rekomendacji produktowych, optymalizacja kampanii marketingowych oraz zarządzanie zapasami. 
  • BACTrem - została założona w 2015 roku przez Profesor Magdalenę Popowską, mikrobiologa i biotechnologa aby skomercjalizować opatentowany biopreparat BACTREM, który stworzyła w ramach pracy na uczelni. Obecnie firma (mikroprzedsiębiorstwo) posiada własne kadry badawcze, laboratoria, zakład produkcyjny oraz muzeum mikroorganizmów, w których przechowuje szczepy o pożytecznych właściwościach. Firma działa na rynku niszowym i bardzo specjalistycznym. Oferuje, opracowane z naukową precyzją i standardami, gamę biopreparatów do biodegradacji trudno degradowalnych toksycznych i niebezpiecznych substancji, oczyszczania środowiska oraz przetwarzania odpadów organicznych. 
  • The Chartered Institute of Marketing (CIM) to wiodąca organizacja marketingowa na świecie, wyznaczająca standardy i wspierająca rozwój specjalistów marketingu. 

  • Questus – jako jedyne w Polsce akredytowane centrum CIM - prowadzi programy certyfikacyjne oraz wspiera rozwój kompetencji marketingowych, dostosowanych do współczesnych wyzwań rynku

  • Stowarzyszenie ESG Impact Network - to organizacja reprezentująca przedsiębiorstwa i organizacje zaangażowane w kwestie zrównoważonego rozwoju i raportowania ESG oraz podmioty będące w łańcuchach wartości firm objętych obowiązkiem raportowania. Prowadzi działalność doradczą, szkoleniową, edukacyjną i komunikacyjną na temat zrównoważonego rozwoju firm oraz raportowania ESG z uwzględnieniem obowiązujących i planowanych regulacji Unii Europejskiej i prawodawstwa krajowego

  • Fundacja Czysta Rzeka - Organizacja pozarządowa bazująca na 7-letnim doświadczeniu przeprowadzania akcji społecznego sprzątania rzek i terenów zielonych pod nazwą „Operacja Czysta Rzeka”, gromadząca ponad 90-tysięczna społeczność, która uprzątnęła z łona natury ponad 2000 ton odpadów. Fundację tworzą ludzie zaangażowani, działający z pasją i ceniący wyjątkowość i bogactwo otaczającej nas natury. Z szacunku do przyrody organizacja promuje postawę ekologicznej wrażliwości, aby zachować ją dla przyszłych pokoleń. Fundacja Czysta Rzeka zajmuje się edukacją ekologiczną. Wśród celów organizacji znajdują się, m.in. działalność edukacyjna w zakresie ochrony zasobów wodnych, odpowiedzialnego i prośrodowiskowego stylu życia, w tym zarządzania odpadami oraz promocja zrównoważonego rozwoju społeczności lokalnych.

  • Fundacja Promocji Pojazdów Elektrycznych (FPPE) jest organizacją pozarządową działającą na rzecz neutralnej klimatycznie i przyjaznej środowisku transformacji sektora transportu, ze szczególnym uwzględnieniem transportu drogowego. FPPE angażuje się w wypracowanie realnych,  skutecznych i sprawiedliwych rozwiązań na rzecz poprawy jakości życia w miastach – głównie dzięki poprawie jakości powietrza i ograniczaniu negatywnego wpływu sektora transportowego. Fundacja tworzy przestrzeń  dla konstruktywnego dialogu i wymiany wiedzy pomiędzy przedstawicielami biznesu, administracji centralnej i lokalnej oraz stroną społeczną, a także angażuje się w projekty edukacyjne.

  • Nextbike Polska to lider w zakresie dostarczania i obsługi samoobsługowych miejskich systemów wypożyczania rowerów publicznych. Działa w Polsce od 2011 roku jako część międzynarodowej grupy nextbike, obecnej w ponad 380 miastach Europy. Firma współpracuje z samorządami oraz partnerami biznesowymi, tworząc i rozwijając największe oraz najchętniej wybierane systemy rowerowe w kraju. Pierwszy z nich uruchomiono we Wrocławiu, a obecnie Nextbike obsługuje ponad 80 gmin, w tym m.in. Warszawę, Łódź, Białystok oraz obszar Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Od sierpnia 2017 roku spółka Nextbike Polska S.A. jest notowana na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • M&CC -Wspieramy biznesy polskich i międzynarodowych firm od 2003 roku. Specjalizujemy się w komunikacji zintegrowanej w obszarze Public Relations, Digital, SOME, Influencer i Content Marketingu. Realizujemy skuteczne kampanie edukacyjne i CSR/ESG. Dostarczamy naszym Klientom strategiczne rozwiązania i skuteczne wsparcie w działaniach komunikacyjnych, które przynoszą wymierne rezultaty dla rozwoju ich marek i organizacji. Pracujemy głównie z dla klientów z sektorów: żywności, zdrowia i profilaktyki zdrowotnej, ekologii i zrównoważonego rozwoju. 

  • ​optimalenergy.pl – porównywarka cen. Doradzamy, tworzymy porównywarki, rankingi, kalkulatory w obszarach energii elektrycznej, gazu, fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii i stacji ładowania aut elektrycznych.
  • Polska Organizacja Gazu Płynnego (POGP) jest organizacją zrzeszającą pracodawców zajmujących się zakupem, rozlewem, dystrybucją gazu płynnego – w tym LPG i LNG - oraz produkcją i obrotem urządzeniami służącymi do jego zastosowań, w tym instalacjami autogazowymi. POGP założona została w 1996 r. i od tego momentu aktywnie uczestniczy w promocji gazu płynnego jako dostępnego, bezpiecznego, ekonomicznego oraz ekologicznego źródła energii. 
  • Rodzice Dla Klimatu to różnorodna grupa rodziców, którzy promują międzypokoleniowy aktywizm na rzecz budowania sprawiedliwości klimatycznej. Impulsem do utworzenia ruchu była potrzeba wsparcia młodzieżowych strajków klimatycznych i zachęcanie innych dorosłych do podejmowania działań na rzecz klimatu. Wspólną motywacją do działania jest dla nich troska o zdrowie, przyszłość i bezpieczeństwo pokolenia dzieci i wnuków. Rodzice Dla Klimatu to inicjatywa oddolna, zdecentralizowana i niezależna. Jako, że zdaniem ruchu działania indywidualne nie wystarczą, Rodzice dla Klimatu działają w kierunku zmian systemowych. 
  • Sotrender to narzędzie wykorzystywane przez marketerów na całym świecie do analizy i raportowania działań social media.  Aplikacja umożliwia m.in. sprawne i profesjonalne raportowanie wyników, ale także bieżące monitorowanie kluczowych wskaźników, jak zasięg czy zaangażowanie. Użytkownicy mogą śledzić także działania konkurencji, by na tej podstawie optymalizować swoją strategię. 
  • ​Stowarzyszenie CCUS Poland aktywnie uczestniczy w budowaniu gospodarki niskoemisyjnej wspierając rozwój technologii wychwytu, transportu, magazynowania i wykorzystania CO₂. Jako pierwsza w Polsce tak szeroka inicjatywa łącząca sektor nauki, przemysłu i organizacje pozarządowe, CCUS Poland wspiera administrację publiczną oraz pozostałych interesariuszy we wdrażaniu rozwiązań CCUS w Polsce. Działając w odpowiedzi na wyzwania dekarbonizacji, Stowarzyszenie przyczynia się do budowy zrównoważonego łańcucha technologii CCUS w kraju poprzez działania na rzecz zwiększenia akceptacji społecznej dla tych innowacyjnych rozwiązań, jak również kształtowania krajowej polityki klimatycznej i przemysłowej poprzez opiniowanie projektów legislacyjnych oraz rekomendując rozwiązania systemowe.
  • WPP Media to globalna firma mediowa WPP. Zarządza inwestycjami mediowymi o wartości ponad 60 miliardów dolarów rocznie. WPP Media jest liderem w branży usług marketingowych, w oparciu m.in. o AI tworzy inteligentne technologie reklamowe łączące media, dane oraz kreację. WPP Media oraz jego marki (Wavemaker, EssenceMediacom, Mindshare czy Choreopgraph) dostarczają marketerom efektywne rozwiązania w zakresie komunikacji, technologii i danych na ponad 80 rynkach.