PARTNEREM TECHNOLOGICZNYM EKOBAROMETRU JEST WEBWAVE

MEDIALNI

  • 300gospodarka
  • BeautyEko
  • Biznes Ogrodniczy
  • Brief.pl
  • Codziennik Kosmetyczny
  • Comparic
  • Enerad
  • Gazeta Ubezpieczeniowa
  • Mobirank
  • Newspoint
  • oAutach.pl
  • Optimal Energy
  • Portfel Polaka
  • Radio Mors
  • Reach4

 

EKSPERCCY

  • Algolytics - zwiększa efektywność biznesów poprzez: poprawę jakości danych automatyzację decyzji biznesowych z wykorzystaniem ML & AI, wysokiej jakości modele scoringowe do oceny ryzyka i segmentacji klientów
  • Fundacja Kierunkowskaz - pomaga i dzieli się wiedzą z zakresu nowych technologii, edukując organizując zbiórki oraz wspierając działalność start-upów i samorządów
  • Lovebrands Group - agencja specjalizująca się w zintegrowanej komunikacji marketingowej, w tym w obszarach CSR i ESG
  • Operacja Czysta Rzeka - pierwsza w historii akcja społecznego sprzątania polskich rzek, ich okolic i terenów zielonych
  • Polska Izba Żywności Ekologicznej - organizacja zrzeszająca rolników, producentów, przetwórców i sprzedawców branży certyfikowanej żywności ekologicznej oraz branż wspierających
  • Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - jedyna organizacja w Polsce, reprezentująca i wspierająca cele strategiczne ponad 240 przedsiębiorców wyłącznie z branży kosmetycznej
  • Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych - największa organizacja branżowa, kreująca rynek elektromobilności i technologii wodorowych w Polsce i w regionie CEE
  • SalesTube - agencja MarTech & e-commerce connected, łącząca kompetencje w obszarze e-commerce, technologii, danych i mediów
  • Group One - największa, niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, oferująca usługi strategiczne, kreatywne, mediowe i technologiczne
  • Wydział Socjologii UW – wiodący ośrodek akademicki, przyciągający naukowców i studentów zainteresowanych badaniem społecznych procesów i zjawisk

 

 

Zostań

Partnerem

6. edycji

 

SPRAWDŹ

Social Media

Metodologia VI EKObarometru

Badanie zostanie  zrealizowane w maju 2024 przez SW RESEARCH Agencję Badań Rynku i Opinii metodą wywiadów online (CAWI) na panelu internetowym SW Panel.

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

SW RESEARCH

Jesteśmy niezależną, certyfikowaną, polską agencją badawczą skoncentrowaną na realizacji badań sondażowych online i wdrażaniu systemów badawczych. Codziennie realizujemy dziesiątki tysięcy wywiadów i ankiet dla kilkuset firm i instytucji. 

Partnerzy V edycji badania EKObarometr

 

Projekt EKObarometr w piątej edycji zawdzięcza w dużej mierze swój kształt dzięki naszym partnerom strategicznym, eksperckim i medialnym. W badaniu wzięliśmy pod uwagę zadane przez nich pytania, a ich komentarze znajdziecie w podsumowaniu raportu.


Poniżej przedstawiamy Państwu partnerów piątej edycji EKObarometru!

 

STRATEGICZNI

  • AMS – lider w obszarze klasycznej i cyfrowej reklamy OOH w Polsce oraz w segmencie mebli miejskich, w tym EKO-wiat realizowanych w duchu nature based solutions
  • BiOgardena – polski producent nawozów organicznych, oferujący Wyższą Jakość Nawożenia
  • Carrefour Polska – multiformatowa sieć handlowa, obejmująca ponad 900 sklepów: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz online
  • GroupM - mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za ok. 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce
  • Grupa Akomex - czołowy producent opakowań kartonowych w Polsce, m.in. produktów z tektury litej, ulotek, etykiet, tacek i arkuszy laminowanych.
  • Nuvalu - wiodąca firma doradcza na runku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Dostarcza ekspertyz w obszarze biur, powierzchni handlowych, magazynowych, przemysłowych oraz inwestycji w grunty i architektury wnętrz
  • SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej - zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową
  • Solar Edge - globalny lider w dziedzinie inteligentnych technologii energetycznych, twórca inteligentnego falownika w systemach fotowoltaicznych