Zostań

Partnerem

6. edycji

 

SPRAWDŹ

Twój e-mail:
Chcę pobrać raport
Administratorem danych osobowych przekazanych na potrzeby pobrania raportu jest SW Research sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Jarosława Dąbrowskiego 64a, 02-561 Warszawa. Zostaną one przetworzone, zgodnie z naszą polityką przetwarzania danych osobowych, w celach przekazywania informacji marketingowych i promocyjnych oraz w celach analitycznych.
Zobacz raport
Zobacz raport
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Raport III edycji EKObarometru

EKObarometr III

Mówimy jak Polacy podchodzą do tematu ochrony środowiska i klimatu

Wykorzystując nasze badawcze know-how oraz zacięcie ekologiczne postanowiliśmy przyjrzeć się temu, jak Polacy podchodzą do tematu ekologii oraz działań na rzecz ochrony środowiska i klimatu. EKObarometr to cykliczne ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec szeroko pojętej ekologii w różnych sferach życia.

Niniejsze opracowanie stanowi zestawienie wyników dotyczących obszaru komunikacji marketingowej trzech pomiarów zrealizowanych przez SW RESEARCH w marcu, czerwcu oraz październiku 2020 r. Pokazuje ono, jak konsumenci odbierają reklamy wykorzystujące motywy ekologiczne, a także jaka jest perspektywa pracowników na działania pro-ekologiczne pracodawców. 

Raport jest skierowany do osób zajmujących się reklamą, marketingiem, projektowaniem produktów i usług, brandingiem, a także społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Naszym partnerem w EKOBAROMETRZE jest EcoWipes.

 

Opis badania

Badanie ma charakter cykliczny (trackingowy). Prezentowane wyniki dotyczące obszaru społecznego są sumą dwóch pomiarów zrealizowanych przez SW RESEARCH w czerwcu (4-24.06.2020 r.), w marcu (2-24.03.2020 r.) i październiku (13-29.10.2020) metodą wywiadów on-line (CAWI). W ramach badania przeprowadzono w sumie 2 991 ankiet (Pomiar III - 1583, Pomiar II – 1 515, Pomiar I – 1 476) z użytkownikami panelu badawczego SW Panel. 

 

O projekcie

Projekt EKOBAROMETR to cykl badań poświęcony analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec szeroko pojętej ekologii obecnej w różnych sferach codziennego życia. Jedną z nich jest wymiar społeczny, ukazujący m.in. jak Polacy podchodzą do ekologii jako takiej i jak różnią się między sobą ich postawy wobec środowiska. Drugą sferą jest obszar komunikacji marketingowej, ukazujący m.in. jak konsumenci odbierają reklamy wykorzystujące motywy ekologiczne.

Social Media

Metodologia VI EKObarometru

Badanie zostanie  zrealizowane w maju 2024 przez SW RESEARCH Agencję Badań Rynku i Opinii metodą wywiadów online (CAWI) na panelu internetowym SW Panel.

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

SW RESEARCH

Jesteśmy niezależną, certyfikowaną, polską agencją badawczą skoncentrowaną na realizacji badań sondażowych online i wdrażaniu systemów badawczych. Codziennie realizujemy dziesiątki tysięcy wywiadów i ankiet dla kilkuset firm i instytucji.