1. Czym jest EKObarometr?
EKObarometr to jedyny w swoim rodzaju cykl badań poświęcony analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec szeroko pojętej ekologii obecnej w różnych sferach codziennego życia. Realizowany jest przez agencję SW Research nieprzerwanie od I kwartału 2020 roku.
2. Ile do tej pory powstało raportów z badania EKObarometr?
W okresie 2020-2023 powstało 5 raportów z EKObarometru. Publikacja szóstego raportu planowana jest na 18 czerwca 2024 r.
3. Jak wygląda harmonogram aktualnej fali EKObarometru i kiedy powstanie raport z badania?
Harmonogram VI edycji EKObarometru przedstawia się następująco:
4. Chciał(a)bym zakomunikować o partnerstwie w naszych kanałach social media, newsletterze, www itp. W jaki sposób należy to zrobić, jakie informacje zawrzeć?
Nie narzucamy konkretnej treści komunikatu, natomiast w publikacji powinny paść takie słowa kluczowe jak: EKObarometr, SW Research, 6 edycja badania. Jeżeli w publikacji zawarty będzie opis badania, powinien być on spójny z ogólną definicją EKObarometru (zob. Pytanie 1). Przykładowe publikacje z poprzednich fal badania można znaleźć np. tu: https://ekobarometr.pl/ekobarometr-w-mediach
5. W jaki sposób poprawnie pisać o metodologii badania przed jego realizacją?
Najlepiej skorzystać z następującej noty metodologicznej: Badanie zostanie przeprowadzone przez agencję SW Research techniką CAWI w pierwszych tygodniach maja na reprezentatywnej próbie liczącej ponad 1500 Polaków w wieku 16-80 lat.
6. Kiedy mogę umieścić informację, że moja organizacja jest partnerem EKObarometru?
Taką informacje można umieścić w dowolnym momencie - zarówno przed startem, w trakcie, jak i po zakończeniu badania.
7. W jaki sposób mogę wykorzystać wyniki EKObarometru na własne potrzeby?
Wszystkim Partnerom przekazujemy dane w postaci pełnego raportu w formacie .pdf. Dodatkowo, Partnerom Eksperckim, Strategicznym oraz Green dostarczamy wyniki w formie rozkładów tabelarycznych ze wszystkich pytań kwestionariusza, z wyłączeniem tych, które dany Partner zastrzegł sobie na wyłączność. Każdy z Partnerów ma dowolność w zakresie wykorzystania wyników odnoszących się do pytań własnego autorstwa, przy czym w swoim własnym opracowaniu (np. osobnym raporcie, infografice, artykule itp.) musi podać źródło danych (EKObarometr - VI fala) oraz nazwę wykonawcy badania (SW Research).
8. Kto będzie miał dostęp do pełnej wersji raportu?
Raport będzie dostępny nieodpłatnie na oficjalnej stronie badania www.ekobarometr.pl dla każdego zainteresowanego użytkownika, który poda swój adres e-mail i potwierdzi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z klauzulą RODO.
9. Kim jest agencja realizująca projekt EKObarometr?
Autorem i realizatorem projektu jest Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research - innowacyjna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach online. Firma jest właścicielem jednego z największych paneli konsumenckich online w Polsce – swpanel.pl oraz nowoczesnej platformy do projektowania badań online ankieteo.pl. Agencja działa zarówno w obszarze badań ilościowych, jakościowych, a także oferuje rozwiązania z zakresu IT na potrzeby badań rynku. Do kluczowych klientów w portfolio agencji należy zaliczyć domy mediowe, agencje PR, producentów FMCG, retail, instytucje finansowe, a także inne agencje badawcze.
Więcej informacji: www.swresearch.pl
Wiceprezes Zarządu
SW RESEARCH
szef zespołu EKObarometr
Szanowni Państwo,
z przyjemnością zapraszamy partnerów zainteresowanych współtworzeniem kolejnej edycji projektu EKObarometr. To już szósty pomiar w ramach badania, które diagnozuje podejście polskiego społeczeństwa i biznesu do szeroko rozumianych kwestii ekologicznych.
Partnerom zainteresowanym wsparciem projektu proponujemy współpracę w ramach jednego z czterech modeli - medialnego, eksperckiego, strategicznego lub specjalnego:
Masz inny pomysł na partnerstwo? Skontaktuj się z nami!
Badanie zostanie zrealizowane w maju 2024 przez SW RESEARCH Agencję Badań Rynku i Opinii metodą wywiadów online (CAWI) na panelu internetowym SW Panel.
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.
Jesteśmy niezależną, certyfikowaną, polską agencją badawczą skoncentrowaną na realizacji badań sondażowych online i wdrażaniu systemów badawczych. Codziennie realizujemy dziesiątki tysięcy wywiadów i ankiet dla kilkuset firm i instytucji.